Dizainējiet pieredzi ar Bloom

Bloom ir progresīva apmeklētāju plūsmas vadības sistēma, kas nodrošina visus rīkus, lai izstrādātu, pārvaldītu un uzlabotu apkalpošanas pieredzi. Šī sistēma sevī ietver daudzpusīgus risinājumus gan no programmatūras, tā arī no tehnisko agregātu puses lai sniegtu vislieliskāko lietošanas pieredzi gan apmeklētājiem, gan arī personālam.

Nodrošiniet vērtīgu pieredzi

Klienta pieredzi spēcīgi iespaido gaidīšanas laiks. Tas ietekmē vispārējo klienta apmierinātības līmeni un apmeklējuma pieredzi tā sākuma līdz beigām.

Bloom piedāvā uzņēmumiem veidot savu apmeklētāju pieredzi, mērīt nepieciešamos pakalpojuma kvalitātes datus, un celt to kvalitātui caur klientu atgriezeniskajām saitēm.

Optimizē apmeklētāju plūsmu

Lielākā daļa uzņēmumu nedomā par savu apmeklētāju plūsmu stratēģiski. Lai arī kā tas būtu, visiem ir skaidrs, ka nevienam nepatīk garas rindas, birokrātiska pieeja pieņemšanām, garlaicīgas uzgaidāmās telpas, kā arī nevajadzīga pārvietošanās starp uzņēmuma filiālēm.
Bloom uzlabo katru klientu plūsmas soli sākot no reģistrācijas uzsākšanas pakalpojumam, līdz pat pēc pakalpojuma atgriezeniskās saites saņemšanai, tajā pašā laikā ievācot datus, lai jūs spētu celt klientu apmierinātības līmeni jaunos augstumos.

Interaktīvs un lietotāju draudzīgs

Bloom ir uz cilvēku vērsts dizains, jūsu klienti var viegli mijiedarboties ar tā moduļiem, ieejot rindā, gaidīšanas laikā un pēc pakalpojuma sniegšanas.

Parocīgs un organizēts

Viņi var izvēlēties, kad un kur viņi vēlas ieiet rindā. Bloom arī sniedz viņiem autonomiju pavadot gaidīšanas laiku, neuztraucoties par savu kārtu.

Informatīvs un personisks

Nepārtraukti sazinieties ar saviem klientiem, izmantojot informatīvu starpplatformu sistēmu, izvairoties no nenoteiktības un izrādot cieņu pret klientu laiku.

Kā Bloom uzlabo pakalpojumu veiktspēju

Klientu pieredze

Uzlabo katru pakalpojuma saskarsmes punktu, uzlabojot kopējo klienta ceļojuma kvalitāti.

Personāls

Nodrošina vadošos darbiniekus ar lietotājam draudzīgiem rīkiem un noderīgu informāciju.

Vide

Uzlabo apkārtējās vides estētiku, organizējot gaidīšanas rindās.

Tehnoloģija

Pamatojoties uz jaunākajām tehnoloģijām, tas ir mērogojams un elastīgs, spēj attīstīties kopā ar jūsu organizāciju.

Zināšanas

Ļauj vadītājiem pielietot sarežģītu mērījumu modeli un pieņemt uz datiem balstītus lēmumus.

Pieaugošas prasības, pielāgojams risinājums

Papildus augstajām pielāgošanas funkcijām, Bloom ir arī pielāgojama arhitektūra, ko var salikt dažādos veidos, lai tā atbilstu jūsu organizācijas konfigurācijai.

Vienkārša integrācija

Var viegli integrēt ar trešo pušu sistēmām, izmantojot uz API balstītu integrāciju.

Daudzvalodu saturs

Atbilstoši globālajam tirgum visa klienta saskarne nodrošina daudzvalodu konfigurāciju.

Modulāra konfigurācija

Izvēlieties no dažādiem komponentiem un salieciet sistēmu tā, kā tā vislabāk atbilst jūsu pakalpojumu plūsmai.

Vienas atrašanās vietas sistēma

Iepazīstieties ar Bloom Standalone

Vairāku atrašanās vietu sistēma

Iepazīstieties ar Bloom Enterprise

REALIZĒTIE PROJEKTI

AMRO ievieš rindu vadības sistēmu Q-BLOOM Rīgas lidostā

Pakalpojumu sniedzēji ar garām, neorganizētām rindām un ilgiem gaidīšanas laikiem ir ikdiena, ar kuru saskāries ikviens no mums. Tas ir iemesls, kāpēc mūsdienās uzņēmumi un iestādes arvien biežāk izvēlas rindu regulēšanas un klientu plūsmas pārvaldības sistēmu ieviešanu. Rindu regulēšanas sistēmas ir datorizēts un ekonomisks risinājums klientu apkalpošanas kvalitātes un personāla optimizācijas uzlabošanai. Rīgas lidosta ar Q-BLOOM sistēmas palīdzību nodrošina patīkamu vidi klientu apkalpošanai un statistikas datu uzglabāšanai.

Projektu vadītājs

Ģirts Belozerovs

Mob.tel.: +371 20202045
E-pasts: girts@amro.lv

Visi kontakti